abang0kie♥kaka0kie

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

February 9, 2011

im back :P

after long hiatus mode, I dont have any great idea on what to write about..so many story to tell but i cant remember all of it..but the story that i cant forget-i lost my phone a day before im leaving for induction course..AGAIn!! Its my second time..Im not that type of clumsy person I supposed but  I  seriously dont know what the hell is going on with me that day..sigh~~let bygone be bygone kan..yang haku nk ckp omputih sgt ni kenapa..ok ckp melayu lagi senang..apa yang menyedihkan sangat all my contact gone..da minta kt fb tapi x semua bg feedback..sedeh :( lagi sedih bila my MUA pun x dapat dihubungi..jadi ke x dia make up I nanti..nasib baik num bridal n designer bole trace balik..owhh num my supp & customer pun takde jugak..:(( why la masa ni dia nak hilang, da takde budget nak beli fon baru tahu? tak sempat nak transfer piccas about wedd preparation..takpelah, something happen must be good kan, pasti ada hikmah..moga Allah limpahkan kurniaan rezeki yang x terhingga towards me..Ameen ya Rabbal Alamin

2 comments:

ikodancesintherain said...

takper sabar kay! be strong. seme yg jadi tu must have a good reason. Allah plans sumting beter for you dear!

kakak0kie said...

i saba jew ni darl..mungkin ada rezekilain nk masuk insyaAllah..huhu